Wanita lebih suka coklat dari SEKS..betul ke??


Dah lama rasanya tak update blog ni..hari ini aku terbaca satu artikel pasal coklat so tergerak lak kat ati aku nak kongsi dengan korang semua...rata-rata ramai yang sukakan coklat ni termasuk la aku..hehehe..orang kata coklat lebih dikaitkan sebagai penyebab kepada kegemukan...betul ke?aku pun tak tau...entri kali ni aku bukan nak cakap pasal kegemukan tapi kaitannya dengan seks!

Korang tau tak kajian di United Kingdom yang dilakukan ke atas wanita British menunjukkan mereka lebih gemarkan coklat daripada memikirkan pasal seks..betul ke? Ini diakui sendiri stastistik yang dijalankan terhadap wanita, sebanyak 82% menunjukkan kecederungan lebih menginginkan coklat daripada seks. Manakala lelaki pula 60% lebih cenderung ke arah seks berbanding coklat...Nampak gayanya coklat lebih digemari dikalangan wanita tapi bagaimana pula dengan wanita di Malaysia...ha yang ni aku tak tau la pulak kan...kalau korang nak tahu tepuk dada tanya la selera masing2 yer....hehe
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Wanita lebih suka coklat dari SEKS..betul ke??"

Post a Comment