Lawak lawak memang lawak...hahaha


Jom layan citer lawak....hahahaha


Suatu hari di negara Eropah diadakan satu pertandinganan iaitu menahan bau



di dalam sebuah bilik kecil yang didalamnya dimasukkan 10 ekor kambing.


Peserta pertama dari Amerika..


Baru 3 minit dia sudah keluar sambil muntah-muntah.
Peserta kedua dari Jepun..


Baru 10 minit dia sudah pengsan.
Peserta ketiga dari Afrika,


Baru 30 minit dia terus keluar dan muka biru.


Peserta keempat tu dari cina nie tokey B*** dah masuk dekat sejam x kuar, so
diorang ingat dia la menang bila dia kuar.


Tapi ader lagi hebat.
Terakhir peserta dari Bangladesh ...


Baru masuk xsmpai 1 minit... 10 kambing itu keluar dan muntah-muntah


Hahaha...agak2 bau mcm mana yer bangla tu.....perghhhh! tak terkata baunya....hahaha


Jom layan citer ni pulak

Sepasang suami isteri berjumpa doktor atas masalah kesuburan.


suami: doktor, isteri sy ni terlalu subur. setiap tahun mesti beranak 1. dah 10 thn kami kawin dah 10 anak kami yg lahir. apa jalan penyelesaian.


doktor: oh itu senang saja. kamu gunakan kondom bila nak lakukan hubungan.


suami: mcm mana cara gunanya?


doktor: kamu sarungkan seperti ini. (doktor itu menunjukkan contoh dengan memasukkan kondom tadi ke jari telunjuk beliau)


setahun kemudian pasangan itu dtg lg.


suami: doktor tipu!! setiap kali melakukan hubungan sy akan pakai kondom tetapi kenapa isteri sy masih hamil. sekarang anak sy sudah 11 org.


doktor: mustahil.. kamu pakai mcm mana?


suami: mcm yg doktor suruh. setiap kali sy main sy akan masukkan kondom ke jari telunjuk sy.


doktor: oh... salah tu. kamu mesti masukkan kesitu (sambil doktor itu menunjukkan kearah kemaluan suami tadi) tapi kamu kene masukkan ketat2 jgn longgar2. mesti kemas2..


suami: baiklah sy akn cuba lg.


suami itu keluar dengan perasaan yg marah. setahun kemudian... pasangan itu dtg lg.


suami: doktor tipu!!! sy dah ikut apa yg doktor cakap thn lepas. tapi kenapa isteri saya masih hamil??? skrg anak sy dah 12 org


doktor: mustahil.. kamu pakai mcm mana?


suami: doktor kata kene pakai kemas2 jgn longgar2. so bila sy pakai sy nampak kondom tu terlebih sikit kat hujung dia. sy potongla bg nampak kemas.


doktor cuma gelengkan kepala...buat penat aku cakap je..hahaha


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Lawak lawak memang lawak...hahaha"

  1. monica says:
    January 17, 2011 at 7:33 PM

    lawak btlla cerita psl kondom tu.. >.<

  2. shamiera says:
    January 18, 2011 at 10:37 AM

    hahaha..memang lawak..ade gak laki mcm tu..huhu

Post a Comment