Ape kaitan The Tourist dan Hantu Kak Limah Balik Rumah?




Salam kawan2...

Minggu lepas baru berpeluang tengok citer The Tourist lakonan Angelina Jolie dan Johny Depp.
Actually dorang ni dua2 aku minat dan yang penting aku betul2 suke tgk Angelina..she's really gorgeous!
citer dia best gak..sebenarnya aku tak plan pun nak tgk citer ni. Plan yang sebenar-benarnya nak tgk citer Hantu Kak Limah Balik Rumah tapi disebabkan tiket time tu dah sold out so tengok je la citer mane yang ada..so adik aku beli 4 keping tiket The Tourist.

Sebenarnya keinginan nak tgk citer kak limah tu membuak2, kecewa gak la time tu sbb asalnye mmg dah book tiket tu tapi yang sedihnye sebab smpai lambat kat panggung disebabkan hal2 yang tak dpt dielakkan..
sementara duk tengah tunggu nak msuk panggung, tunang adik aku ni ternampak la member dia tgh beli air agaknye dia pun nak tgk wayang gak la kot..tup tup tunang adik aku ni terkejut tengok kat sebelah member dia ni tiba ade pompuan datang..rupa2nya dia nak tgk wayang dgn pompuan tu la kot...msa tu dorang tak perasan lagi yang kitaorang ade kat situ gak..tunang adik aku ape lagi terus ambik henpon amik gambar dorg sebgai bukti...baru tu la dorg perasan yg ade org tgh amik gambar dia..hahaha..kantoi sbb tak pernah nampak member dia kuar dgn pompuan...pompuan tu nampak sombong sikit la maybe dia tak berapa suke dgn kitorg kot..tak tau la kan..aku agak je.

Sementara nak tunggu wayang kul 11 mlm so kitorang jenjalan la kejap..tgh2 duk jalan tu tiba2 kitorang terserempak dengan member tunang adik aku ni sekali lagi..ingatkan dorg dah masuk panggung sbb citer yang dorg nak tgk tu patutnya lagi 15 minit dah kena masuk. last2 member tunang adik bagi tiket dua keping siap dengan popcorn yg kotak besar tu sekali dgn air anggur..ape citer beb! duk sembang2 kejap rupe2nya awek dia tu merajuk! ape kes nak merajuk2...hahahaha..so kitorg pikir2 maybe pompuan tu tak suke la kot tunang adik aku ni amik gambar dia secara senyap2..ishhhh2....ade gak pompuan macam tu ek..tapi bagus gak dia merajuk at least dapat 2 tiket free...hehehe..nak2 lagi tiket tu citer hantu kak limah balik rumah...hahaha..ape lagi aku dgn adik aku yang sorg lagi tu trus cepat2 masuk panggung sbb masa tu dah nak start....akhirnya tercapai gak hasrat kitorg nak tgk citer tu..yang bestnye siap dengan popcorn yg kotak besar dgn air sekali tuuu...memang rezeki kitorg la mlm tu..pas abis je citer tu trus ke panggung sebelah lak tgk citer The Tourist...tapi sayang nya dapat tgk separuh je...huhuhu...tapi takpelah yang penting malam tu betul2 puas dapat tgk dua movie....bile pikir2 balik kelakar pun ade bile pikir balik tentang pompuan yang merajuk tu.....hehehe
    
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Ape kaitan The Tourist dan Hantu Kak Limah Balik Rumah?"

Post a Comment