Today is the BONUS DAY...



salam semua kawan-kawan yang setia dengan blog aku selama ini...hari ini aku nak share something yang buat aku hepi sangat2. Hari ni aku dapat BONUSSSS....ya beda bedooooooo....gembira bukan kepalang lagi....yang seronoknya ingatkan dapat bonus sebulan je tapi lebih dari tu aku dapat...syukur Alhamdulillah tak terkata gumbiranya ati ini...jom pegi shopping hahahaha...oppssssss lupa pulak tak leh nak belanja sakan sangat sebab banyak benda nak kena beli...adushhhhhh potong stim betul la...tapi ape2 aku hepi at least dengan duit bonus boleh la tok aku bayar duit keta dengan renew roadtax dan insurans....apa2 pon arigato gozaimas boss.....tahun depan boleh la bagi lebih lagi yer...hehehe
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Today is the BONUS DAY..."

  1. shah says:
    January 25, 2011 at 9:47 AM

    nak skettt...dapat roti canai pun jadi la

  2. shamiera says:
    January 25, 2011 at 3:14 PM

    hehehe.bleh je takat roti canai tu..tak luak pon..

  3. wanacesh says:
    January 25, 2011 at 7:29 PM

    wah,,,x sbr je nk kejer tgk org dpt bonus,,,wuhuuu,,tepu dh otak nh blajar

    A ShOulDer To Me To CrY oN,,: Pergaduhan adik beradik paling TOP di Malaysia!!

  4. shamiera says:
    January 26, 2011 at 9:09 AM

    so cepat2 la abis blaja yer pastu bleh la cari keje...hehe

  5. Admin says:
    January 29, 2011 at 1:00 AM

    sebulan lebih bonus tu....waaaa...kaya kaya...pinjam 10k boleh? wakakaka

Post a Comment