Teknik Rahsia Nuffnang Terbongkar???

Salam kawan-kawan semua




Hari ini aku nak kongsikan dengan korang semua teknik menjana income dengan Nuffnang. Tahu tak bahawa dengan BLOG korang boleh jana pendapatan yang lumayan??? betul ke?? tak caye lah....ok ok...

Aku faham dengan situasi korang...mesti korang tak percaya kan??rata-rata blog yang aku kunjungi mesti ada iklan dari Nuffnang kan...agak-agaknya kenapa yer korang letak iklan Nuffnang tu??salah satu sebab ialah korang nak jana pendapatan dari setiap klik dari pengunjung yang lawat blog korang, betul tak? tapi bagaimana yer nak buat pengunjung klik setiap iklan yang korang letak dalam blog tu?

Ha...first sekali korang kena la rajin update blog korang tu...then cuba tarik trafik untuk memastikan blog korang tu dilawati pengunjung...sebelum ni aku ada kongsikan bagaimana cara nak berblog. korang boleh baca entri sebelum ni di SINI.

Untuk entri kali ini, aku bukan nak citer pasal bagaimana nak berblog..tapi bagaimana nak jana 'income' dari Nuffnang..Terdapat 3 senjata UTAMA Nuffnang yang mesti dimasukkan ke dalam blog korang untuk mewujudkan pendapatan maksima daripada Nuffnang.

Iaitu iklan:

1. Leaderboard (728 x 90)
- letakkan pada blog di bahagian atas sekali kerana setiap kali pengunjung melawat blog korang perkara pertama yang dilihat ialah leaderboard.

2. Skyscraper (160 x 300)
- letak di bahagian kanan atau kiri blog. Setiap kali pengunjung datang mereka pasti teruja melihat iklan korang dan akan klik secara tidak langsung.

3. Large rectangle (336 x 280)
- letakkan sebelum atau selepas posting. Antara penyumbang kepada jumlah klik kerana setiap kali pengunjung klik butang komen kekadang mereka akan terklik sekali iklan tersebut.


Ok. sekarang aku anggap korang dah letak semua iklan Nuffnang ni di setiap blog korang. Tapi persoalannya sekarang kalau jumlah trafik tak tinggi macam mana nak dapatkan jumlah klik yang tinggi, betul tak?? korang pernah dengar Nuffnang innit tak?aku pasti ramai yang guna teknik ni tapi ramai juga yang tidak sedar akan kelebihan innit Nuffnang ni dan bagaimana nak memanipulasikannya..Untuk lihat website dia korang klik KAT SINI

 
Untuk menggunakan teknik ini korang perlu mendapatkan status membership 'Glitterati'. Dengan teknik ni korang boleh menawan trafik yang tinggi..tak percaya?aku sendiri telah menggunakan teknik ni dan hasilnya memang SUPPERB...! Korang mesti tertanya-tanyakan bagaimana cara mudah menarik trafik secara percuma sahaja...


Hari ni aku nak memperkenalkan kepada korang semua Ebook Teknik Rahsia Nuffnang.  Ebook ini telah ditulis oleh saudara Amirul Hafiz yang juga merupakan seorang blogger tegar. Ebook beliau ini telah dilancarkan pada 19.2.11 yang lepas tapi aku awal-awal lagi dah dapatkan ebook ini..Apa yang aku boleh katakan kat sini teknik yang beliau tunjukkan memang betul-betul di luar jangkaan aku. Dengan mudahnya aku mudah mendapat trafik yang tinggi dan follower yang ramai dengan menggunakan satu teknik sahaja! Tak perlu lagi pening-pening nak blogwalking promote blog lagi...dan apa yang aku boleh katakan ianya memang Terbaikk!

 


Di dalam salah satu modul yang beliau rangka ini terdapat satu teknik _______ di mana korang boleh tawan trafik dengan mudah. Ianya berbeza dengan cara lama jana trafik yang lambat dan membosankan. Tambahan pula teknik yang ditunjukkan pada korang tidak langsung memerlukan modal! - Ambil kesempatan pada trafik percuma ini sekarang!




Untuk info yang lebih lanjut korang boleh klik banner kat atas tu...korang baca apa yang beliau tulis dalam ebook tersebut. Pendedahan demi pendedahan beliau bongkarkan...so tak rugi kalau korang dapatkan ebook ini...


MOST RECOMMENDED PRODUCT! klik di SINI
 
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Teknik Rahsia Nuffnang Terbongkar???"

Post a Comment