Serabutnya.....

Hari ni pale aku rasa serabut sgt2..sedih sgt2 dgn hidup aku ni...kat sini la tempat utk aku luahkan perasaan..takde sape pun leh paham ape yg aku rasa...hidup aku slalu diselubungi kesedihan...dari dulu smpai la sekarang...kekdg aku pikir utk ini je ke aku hidup kat atas dunia ni...nape hidup aku tak se'hepi' org lain..bile pikir balik dunia ni tak adil...tp aku tak leh pikir mcm ni sbb aku hamba Allah aku kena redha dgn ape yg telah ditakdirkan utk aku...aku benci dengan manusia hipokrit yg suke amik kesempatan ats kelemahan org lain...bile susah je aku jadi mangsa tp bile dah senang trus ilangkan diri...inikah yg dinamakan manusia?aku benci dgn manusia mcm ni...aku sedar aku hanya manusia yg lemah yg byk sgt kekurangan...disebabkan rasa syg aku yg terlalu menebal org mudah amik kesempatan kat ats aku...bodohkah aku?atau ati aku terlalu lembut smpai org pijak kepale pun aku masih leh bertahan...tapi sampai bile????lemahnya aku sbb aku takde kekuatan utk hadapi semua ni...Ya Allah ya tuhanku...aku mohon padaMu, Kau berikanlah aku kekuatan dan kesabaran utk aku hadapi semua ni...moga aku tabah hadapi segala2galanye....amin
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Serabutnya....."

Post a Comment