Masih rindukah aku padanya....?

Rindu kah aku pada dia??aku sendiri takde jawapan..setiap kali aku berbaik dgn dia tp setiap kali itu lah dia tipu aku..ati yg rindu tetiba jadi benci..tapi setakat manakah kebencian aku pada dia? biasanya ia hanya bertahan utk seminggu sahaja pastu perasaan rindu kembali bertaut kat ati aku ni...sampai bile aku nak mcm ni...?!aku ingt lagi masa aku tgk program tv minggu lepas ada seorg panel tu cakap 'cinta berlandaskan kpd dua perkara iaitu cinta menggunakan ati & perasaan dan lagi satu cinta mggunakan akal pikiran..cinta yg lebih kepada ati membuatkan kita lebih terarah melakukan sesuatu yg diluar jangkaan pikiran kita lebih kpd sesuatu yg negatif....tp cinta mengikut akal pikiran lebih menjurus ke arah perbuatan yg positif...so aku pikir2 kategori manakah aku berada?? maybe cinta aku lebih mengikut ati dan perasaan..disebabkan terlalu ikutkan ati ni lah smpai sekarang aku tak leh nak lupekan dia....Ya Allah...aku sendiri tak tau nak buat mcm mane....sejujur-jujurnya ati aku masih sygkan dia...susah utk aku lupakan sume kenangan kami...itulah yg buat aku berat sgt nk lupekan sume tu..aku terlalu sygkan dia..ati aku ni mcm dah tertutup utk sume org...apekah yg harus aku buat????aku cuba utk baiki keadaan tp setiap kali itulah ade je yg tak kena kat depan mata aku...yg paling pedih sekali bile dia tak jujur..aku benci org yg tak jujur..org yg hipokrit...susah sgt ke nak jujur???aku pun pelik nape dia buat mcm tu.....apa salah aku???sedangkan selama ni aku tak pernah sekali curang dgn dia...aku akui kekadang sikap pns baran aku terlebih tapi aku marah pun bersebab bkn kata nak marah suke2...adoiii pening kepale aku....ape yg perlu aku buat tok lupekan sume ni...Ya Allah ya tuhanku..Kau berikanlah kekuatan pada aku..amin


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Masih rindukah aku padanya....?"

Post a Comment