Baju Cinta......

Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya

yang baru berkahwin.

Setelah membunyikan loceng, si nenek terkejut kerana

mendapati cucu perempuannya yang membuka pintu dgn tanpa

seurat benang pun di badannya. Belum sempat si nenek bertanya,

si cucu berkata, "Saya sedang menunggu suami saya

pulang dari berkerja nie nek!"..

"Yg kau telanjang tu nape!!!???" marah si nenek.

"Ini la BAJU CINTA saya" balas si cucu perempuannya.

"BAJU CINTA ??" si nenek kehairanan.

"Ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya.

Saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami

saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa

malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek."

pinta si cucu perempuannya. Si nenek faham kehendak cucunya.

Dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami.

Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapat idea.

Fikirnya dengan mengikut cara cucu perempuannya,

sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya

dengan si atok yang sudah berumur.

Sesampainya di rumah, si nenek tadi terus

menanggalkan semua pakaiannya, mandi, berbedak dan

memakai minyak wangi sewangi wanginya.

Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang.

Beberapa ketika si atok pon pulang.

Sebaik saja pintu di buka, si atok mendapati

si nenek berbogel kat depan pintu....

"Awat hang nie? Dah buang tebiat keeer???"

marah si atok tadi. "Ini lah BAJU CINTA saya bang"

kata si nenek tadi. "BAJU CINTA???......

Kok iyea pun..... IRON la dulu baju tuh!! nampak sangat kedutnyer....."


hahahaha...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Baju Cinta......"

  1. hans says:
    March 17, 2011 at 9:41 AM

    hahahahahaha
    pernah baca kisah nih dlu
    memang lucu

  2. wanacesh says:
    March 25, 2011 at 7:10 PM

    2x kli aku ulang bacer engtkan ape yang lucunya,,rupanya kulit nenek tu yang kedut2 kuang ajar atuk tu kan hahaha!

    Mak paksa aku solat?uwaa~

  3. G3-lina says:
    March 29, 2011 at 10:26 PM

    saya tak tau la.. masalahnye kat mana.. sama ada kat pc saya atau kat blog ni.. tapi.. sye takleyh baca entry tu.. sbb ada gambar backgroung menghalang..

    sila lawat di sini.. ada link anda di sini~

    http://gadisgula-gula.blogspot.com/2011/03/terima-kasih-makcik-pakcik-follower-2.html

Post a Comment